A fost Bicicleta 5 , cam 5 grade afara si aproximativ 50 oameni .
Ma asteptam sa ploua si nu a plouat spre fericirea noastra . In schimb frigul a fost la el acasa si asta s-a simtit . Cel putin mie mi-au inghetat toate degetele in momentele de pauza .
![]() |
La Izvor |
De aici am plecat spre Vitan , putin pe sosea si apoi numai pe pista de biciclete unde Marian a testat temperatura solului , furat probabil de "peisaj" .
Pe aici s-a mers la Bicicleta 5 |
In fine , sa continuam cu traseul . Am iesit pe Splai , stanga spre Sincai , pe langa Tineretului , am intrat in Parcul Vacaresti si am iesit pe Calea Vacaresti spre Big. Strada Martisor ne-a dus prin spatele blocurilor , pe langa casa memoriala Tudor Arghezi , la Parcul Tineretului unde am coborat in viteza cateva pante .Din Tineretului am trecut in Carol unde la fel ne-am dat putin pe alee printre copacei pana la Zodiac .Aici o pauza de gandire si apoi imparteala .Unii la un bar in parc , altii la un bar in oras , altii acasa .Asa , intre noi , pe drumul spre barul din oras , Marian a mai testa odata temperatura solului , rau de tot .Sa nu ii spuneti ca v-am spus !
Per total tura a fost frumoasa .Ne-am distrat , ne-am simtit bine .
Cateva observatii as avea de facut asupra comportamentului nostru :
1. Incercam sa respectam pe cat posibil regulile de circulatie .Spiritul de turma functioneaza foarte bine asa ca daca unul trece pe rosu sau pe undeva pe unde nu are voie , hop si restul . Avem om in fata pe care trebuie sa il urmati .
2.Nu stiu cum se face ca , daca omul cu traseul face dreapta dar alti doi de dupa el fac stanga si restul grupului in loc sa faca dreapta , fac si ei stanga si omul cu traseul se trezeste singur .
3. Cum am spus si mai sus , romanul are un spirit criti foarte activ .Poate ar trebui sa incercam sa fim mai relaxati .
4.Mergem mai pe dreapta , sa nu inucrcam circulatia .
5.Nu mergem nici foarte incet nici foarte repede .Cam cu 15 la ora .Dar fiind 40-50 , se urneste grupul mai greu si se intampla ca cei din spate sa ramana foarte in spate .Asta nu inseamna ca cei din fata galopeaza , ci numai ca au plecat mai repede.Incercati sa tineti pasul , sa mergem mai grupati , fara spatii foarte mari intre grupulete .Aici si-au facut treaba statiile , astfel ne pierdeam .Dar cu putina vointa din partea noastra putem sa nu ne pierdem .
6.La plecarea din Izvor , toti vor sa plece ,dar cand se face si 30 si fluier de plecare , nu mai pleaca nimeni .WTF ?
7.In legatura cu barul de final .De fiecare data postez la eveniment ca astept sa spuneti unde ati vrea sa mergem dupa tura .Prea putini spun ce vor .La fel cu preturile .Spuneti-mi ce preturi vreti , fiindca la locul faptei multi renunta , ba ca e scump , ba ca e nustiu cum .Diferenta intre ele e de 1 leu sa spunem.Merita sa ne invartim prin oras pt 1 leu ? La final o sa constatam ca am baut numai o cana de vin sau o bere .Mare scofala .Pana la urma nu stiu cate terase exista unde putem sta langa bicle , sa fie si ieftin rau si cu de toate pentru toti .
Astept sa ma contraziceti sau sa imi dati o aprobare .Si parerile voastre le astept .Despre orice ar fi .
Pe youtube aveti doua filmulete , partea unu si partea doi .
Sa ne mai vedem pana vine iarna ! Lant intins !
Aveti o descriere si filmulet si de la Geroge Hari Popescu .
Multumesc lui Kyp Kostin ca a sta in spate mereu si s-a asigurat ca nu ramane cineva pierdut !
Bogdan Tanasie
Ai f mare dreptate, dar eu as propune o deplasare mult mai riguroasa, ceea nu inseamna militarie, ci bun simt, respectarea legii, a partenerilor de trafic, a celorlalti biciclisti si nu in ultimul rand, a propriei persoane. Deplasarea sa se faca NUMAI in coloana, asa cum prevede si Codul Rutier, cu o distanta minima de 2 m intre biciclisti pentru siguranta maxima, la fiecare viraj, primul semnalizeaza cu mana, urmat de al 2-lea si tot asa pentru ca fiecare bicicleta este un vehicul separat si trebuie sa semnalizeze schimbarea directiei de mers si in acest fel nu mai exista confuzii cu privire la directia luata. Cand nu apuca sa treaca tot grupul pe verde, cel ce ia decizia sa opreasa va semnaliza, conform legii, oprirea si asa va face cel din urma sa si tot asa pana la ultimul din aceleasi considerente de mai sus. In acest fel, siguranta creste, legea este respectata, nu vor mai exista devieri de la drumul urmat de organizator, indiferent care ar fi ala.
RăspundețiȘtergere