vineri, 22 octombrie 2010

Luminita de la capatul bicicletei

Pana acum 2 zile aveam pe bicicleta cateva echipari de siguranta elementare :ochiul de pisica fata , ochiul spate si cateva pe spite.Fara far si stop luminos .
De ce sa ingreunez bicicleta aiurea ? Sa ma complic sa le montez la fiecare tura de seara , Drumul Bicicletei in special , ca la turele mele de noapte nu iau nimic !? Nu ma complic .
Mi-am tot zis ca imi iau , am vazut ca majoritatea au.Ma simteam aiurea ca eu sunt oaia neagra .
Dar , la o plimbarica de seara , pe Mantuleasa , de abia plecat de acasa , unu cu un mastodont de masina , pasionat de vorbitul la telefon in timp ce conduce , era sa ma ia pe bull-barul masinii .
DE CE ?
Nu m-a vazut !
Acum , vina poate fi impartita .El neatent si mic Napoleon .Eu ninja , ma ascundeam in negura strazii .
O fi vina 50 / 50 ,dar eu as fi fost singura victima .Asa ca inainte de drumul bicicletei 12 , am fost frumos in piata si cu 15 ron am luat si far si stop .
Si acum pot iesi linistit la plimbarile nocturne .
Nu ai ? Ia-ti ! Ca te ia pe capota si adio bicla !
Spor la pedalat !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu