vineri, 8 aprilie 2011

Poteca prin Herastrau

Am gasit impreuna cu un prieten o poteca prin Herastrau . Poate unii o stiau dar eu nu am dat de ea decat acum , dupa lungi plimbari prin parc .Pentru cei din Bucuresti care cauta o poteca pe unde sa alerge bicicleta si pe o bucata de pamant printre atata asfalt , e bine venita .Are cam 1 km lungime si are punctul principal la podul de cale ferata din Herastrau .Am pus si pe bikemap , sa se dea mai usor de ea .Ca punct de reper , Fantana Miorita , statia de autobuz de pe partea cu parcul , se face un drum de masina neasfaltat .
http://www.bikemap.net/route/894040?130224486825950#lat=44.48486&lng=26.08159&zoom=16&type=1

Daca mai stiti alte poteci mai ascunse prin alte parcuri  , spuneti-mi si mie .

2 comentarii:

  1. Ehehe... cate plimbari am facut eu pe poteca aia anul trecut... Mai este canalul ala fara capac aproape de Fantana Miorita?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai e si continuii sa cred ca o sa mai fie :))...cand bagam o tura prin herastrau?

    RăspundețiȘtergere